Thursday 13 December 2012

လိက်အုပ်ကဵု ရမျာၚ်ဗ္တောန်လိက်မန်


မ္ရဵုရအဴ
ပ္ဍဲမုက်လိက် ကဏ္ဍဗ္တောန်လိက်မန်ဏံဝွံ ဗွဲကိုပ်ကၠာ ပ္တိန်လဝ်ကဵု လိက်အုပ်ကဵုရမျာၚ်ဗ္တောန်လိက်မန်ရ။ ဆဂးဂှ် အလန်လက်ကရဴ လိက်မဆေၚ်စပ်ကဵု ဗ္တောန်လိက်မန်ကီု ခန်လ္ရတ် ဗ္တောန်လိက်မန်တံဂှ်  ပ္တိန်ဏာသိုက်သိုက်ရ။

လၟုဟ်ဝွံ လိက်ဗ္တောန်လိက်မန်ဏံဂှ် အ္စာနာဲထွန်းသိန်း မဒါန်လဝ် တေမွဲအခိၚ်လတေံ လောန်ကၠုၚ် ၜါစှော်သၞာံပြၚ် ထေၚ်ကေတ်ရ။ လိက်ဏံဝွံ သွက်အရေၚ် ညးမမိက်ဟီုအရေဝ်မန်လေပ်ကီု၊ မိက်ဂွံဗှ်လိက်မန်လေပ်ကီု၊ ညမံၚ်မသ္ရောဲနူကဵု ဍုၚ်ပိုဲတံဂှ် သွက်ဂွံကဵုအရီုအဗၚ် ထံက်ပၚ်ပေၚ်ပေၚ်ဏောၚ် စှေ်စိုတ်တုဲ နကဵုသ္ကအ်ရဲပိုဲတံဂမၠိုၚ် ကလေၚ်တက်လဝ်ရ။
 
 
သွက်ဂွံကေတ်လိက်ဗ္တောန်လိက်မန် 
 
သွက်ဂွံကေတ် ရမျာၚ်ဗ္တောန်လိက်မန်

ယဝ်ရ ဟွံပြေပြံၚ်မ္ဂး လဴထ္ၜးကဵုညိ၊ ကဵုဒှ်တသိုက်စိုတ် တသိုက်ကာယညိအဴ
buggy

1 comments:

  1. တၚ်ဂုဏ်ရအဴ ဂွံလုပ်ဗှ်ကေတ်လိက်နာနာ

    ReplyDelete