Thursday 11 July 2013

သုတေသနလိက်ပတ်မန်

မ္ရဵုရအဴ
          လၟုဟ်ဂှ် လိက်မန်ပိုယ်ဝွံ ညးမချူကီု၊ ညးမဗှ်ကီု အောန်ကၠုၚ်ဒၟံၚ်တၟာဟလိုၚ်ဂှ် ဂွံဆဵုညာတ်ကေတ်ဂှ် အောန်တဴဒၟံၚ် ပ္ဍဲစိုတ်ကီုလေဝ် သွက်မၞိဟ် မိက်ဂွံထိၚ်ဒေက်လိက်မန်တံကီု၊ ညးမဇြိုၚ်သ္ဍိုက်ကီုလိက်မန်တံ ညံၚ်ဂွံဒှ် ဂုဏ်ဖိုဟ်မွဲဟေၚ် လိက် နာဲသက်လောန်မချူလဝ် ပရောသုတေသနလိက်ပတ်မန်ဂှ် ပ္တိုန်ဏာလ္တူ ဗၠံက်မဒှ်ရ။ ဗှ်ရံၚ် လိက်မန်ပိုယ်တံ ဗီုလဵုအဓိပ္ပါယ် မဇြိုက်နက် မဍိုက်ပေၚ်တဴကဵု ရှ်သာအိုတ်ညိအဴ။


သွက်ဂွံကေတ်လိက်ဂှ် ဍဵုသၟဝ်ဏံညိ


ကဵုဒှ်တသိုက်စိုတ် တသိုက်ကာယညိအဴ
ဗွဲမအဲပြဲ
buggy

0 comments:

Post a Comment